Zilveren Kruis campagnes

In samenwerking met Greenberry, een digitaal bureau uit Utrecht, heb ik de fotografie verzorgd voor diverse Zilveren Kruis campagnes
In de campagnes komen ondernemers en particulieren aan het woord die verzekerd zijn of hun medewerkers verzekeren via Zilveren Kruis. De campagnes hebben een journalistiek en eerlijk karakter, en de geïnterviewden wordt gevraag hun mening te geven.

Werkwijze

Het journalistieke gevoel heb ik proberen te borgen door de managers van NOC-NSF, Bynder, DSM en Facilicom en de particulier zorgafnemers bij bestaand licht te portretteren en niet plat te flitsen met studiolampen.
Bijkomend voordeel was dat de portretsessies hierdoor wat losser en informeler werden. Ik denk dat je dat terug ziet in de portretten.
Daarnaast heb ik, omdat de locaties al variabel waren, gekozen voor een vaste factor in de vorm van 1 vast brandpunt en 1 diafragma. Op deze manier kreeg de serie beelden de benodigde samenhang en ervaar je het niet als “los zand”.

Meer info:

https://www.greenberry.nl/
en
“koplopers in eigen regie”